Gappa radí >  PR článek

PR článek by měl obsahovat věcné informace a ne pouze nabízet zboží, jako klasická reklama. PR článek by měl čtenáři nabídnout „něco navíc“, přidanou hodnotu. PR článek obsahuje odkazy na vaše webové stránky (nejčastěji 3).

Další formy PR článků: 

Preview můžeme jednoduše popsat jako představení. Jde o představení produktu nebo služby, která v krátké době dorazí na trh a u potenciálních zákazníků má zvýšit napětí a očekávání. Má navnadit zákazníky na koupi produktu.

Recenze má za úkol hodnotit produkt po všech stránkách a najít ona pomyslná plus a mínus. Recenze by měla být vypracována nezávisle. Jejím úkolem není propagace nesmyslných funkcí, ale kritika a hodnocení.

Testy by měli vypracovávat nezávislí odborníci. Jejich síla je v porovnávání většího počtu produktů, kde se ke konečnému hodnocení sleduje množství předem daných kritérií.